Op bijbaantje.nl kun je direct zoeken in 1.123 bijbaantjes en scholierenwerk. Ben jij scholier? Vind snel je ideale bijbaantje of scholierenbaan en solliciteer direct online!

Home Voor werkgevers

Bijbaantje: Klantenservicemedewerker in Helmond

Solliciteer op de bijbaan: Klantenservicemedewerker in Helmond

Voeg toe aan klembord

Bijbaantje gegevens

Locatie(s) : Helmond
Branche : Callcenter
Land : Nederland
Geplaatst op : Vrijdag 15 juni 2018
Soort werk : » Receptionist(e) / Telefonist(e)
» Promotiewerk
» Callcenter / Customer service
   
Omschrijving bijbaantje

Ben jij op zoek naar een leuke baan binnen een gezellig team waar je voor langere tijd kunt werken? Lees dan zeker verder!

Ik ben op zoek naar enthousiaste mensen die het leuk vinden om hun servicegerichtheid in te zetten en zich verder te ontwikkelen. Het gaat hier om een klantenservice functie waarbij je klanten te woord staat voor de Belgische multimedia aanbieder Telenet. Je ondersteunt de klant bij problemen/storingen aan de computer, telefoon en televisie. Tevens ga je vragen beantwoorden over facturen, opzeggingen, nieuwe abonnementen en verlengingen. Commerciële en technische affiniteit is wenselijk maar word je ook aangeleerd tijdens de training. Al deze werkzaamheden zorgen ervoor dat dit een zéér uitdagende en afwisselende functie is!



  • Je bent 30 uur per week beschikbaar (minder uren is helaas niet mogelijk);

  • Er wordt gewerkt in verschillende tijdsblokken op maandag t/m zondag van 08:00 - 22:00 uur;


IPG is een facilitair callcenter waar verschillende projecten draaien. Centraal staat de fijne en open werksfeer. Zodra je binnen stapt merk je de gemoedelijke sfeer op de afdeling. Je gaat samen met jouw team voor het beste resultaat en weet elkaar te motiveren. Er zijn leuke bonussen en extra incentives te verdienen door middel van de up- en crosselling. Dit is een leuke baan voor de langere tijd, wat ideaal te combineren is met bijv. een gezin/studie!

   
Vereisten

Wat vragen wij van jou?



  • Je kunt per maandag 11 juni starten; 

  • Je bent minimaal 30 uur per week beschikbaar;

  • Je hebt geen vakantie gepland in de zomermaanden;

  • Je bent tenminste 2 avonden per week beschikbaar én kunt in de weekenden werken; 

  • Je bent administratief sterk en spellingsfouten krijgen bij jou geen kans;

  • Je kunt goed overweg met de pc; 

  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift; 

  • Je bent gezellig, spontaan en hebt zin in een nieuwe uitdaging!


Interesse? Neem dan zeker contact met mij op. Ik plan graag een intakegesprek met je in om je meer te vertellen over deze functie. Tevens laat ik je de afdeling zien zodat je de sfeer kunt proeven. Ik hoop graag van je te horen!

 
Minimaal opleidingsniveau: » Niet vereist
Studierichting(en): » Communicatie | Reclame | Personeel en Organisatie
» Informatica | Computerkunde | Grafische Vormgeving
» Horeca | Toerisme | Facilitair
Dienstverband: » Vast werk
Bruto uurloon: Goed uurloon per uur!
Minimum leeftijd: 17 jaar

Minimum aantal dagen
per week :

3 dagen
Beschikbaarheid : » Door de week ('s avonds / 's nachts)
» Door de week (overdag)
» Weekend ('s avonds / 's nachts)
» Weekend (overdag)
Verplichte dag : Geen verplichte dagen.
Rijbewijs noodzakelijk : nee
   
Bedrijfsprofiel  
Call-IT is een facilitair callcenter met ruime ervaring op het gebied van klantcontact. In Nederland zijn zij gevestigd in Eindhoven en Weert.

Plezier in je werk staat op nummer één bij Call-IT. Een hoge medewerkerstevredenheid staat derhalve bij hun voorop. De kernwaarden staan voor: resultaatgerichtheid, passie, verbondenheid, professionaliteit en vooruitgang.
Het negatieve imago van een stressvol klantcontactcenter waar de medewerker een nummer is, kennen zij niet. Samen staan zij voor kwaliteit en klanttevredenheid welke door samenwerking met je collega's het succes van Call-IT is; We are one of You.

Arbeidsinformatie
Als telefonisch salesmedewerker ga je aan de slag in een dynamische omgeving, waarbij je voornamelijk met een geselecteerde doelgroep commerciële gesprekken aan gaat. Denk hierbij aan contractverlengingen, terughalen van klanten, nieuwe bestellingen bij oud klanten, informatie inwinnen bij bestaande klanten, verkopen van producten en of diensten. Kortom; variatie gegarandeerd!

Het gaat hier om een dienstverband voor een langdurige samenwerking. Jouw inzet als Commercieel Callcenter wordt gewaardeerd met een salaris volgens de CAO voor Facilitaire Contactcenters ( 9,29 vanaf 22 jaar). Je oefent ook zelf invloed uit op de hoogte van jouw salaris middels verkoopbonussen. Hier bovenop kun je jaarlijks beloond worden met een passende prestatiebeoordelingsbeloning.

Bedrijfsnaam : Flexpoint
Plaats :  Weert - Waar ligt dit?

| Feed bekijken | Toon alle


Bijbanen zoeken | Home | Zoekbijbaan.nl

Voeg toe aan klembord


<< Terug naar zoekresultaten

Bijbaantjes van dit bedrijf
Klantcontact bijbaan (goede verdiensten!)15-06-2018




Bijbaantje.nl is onderdeel van Melon Media netwerk

Zoekbijbaan.nl | Stagemotor.nl | Zoekvakantiewerk.nl | Zoekoppas.nl | Kamersonline.nl | Stagetips.nl

© 2018 • KvK nr: 24309347